سفارش تبلیغ
صبا ویژن





















نغمه های دروغین

بعد از ان تلفن خواستم ببینم هدف از بدگویی ان خانم چیه، و چرا دست به این کار زده ؟با تحقیق و فکر به مواردی پی بردم اگر مایل هستی بهادامه مطلب برو. ادامه مطلب...

نوشته شده در یکشنبه 89/4/27ساعت 9:32 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |

یک ماه پش یکی از اشنایانمان با من تماس گرفت و گفت یکی از همسایگانمان پس از سالها دوستی با وی فهمیدم که او شیعه نیست و نمی دانم چه مذهبی داره .من به اوگفتم تازه این طور شده یانه ؟گفت نمی دونم.گفتم پس از کجا فهمیدی که شیعه نیست؟ گفت از ظاهرش توی خونه ، گفتم مگه ظهرش چطوریه ؟گفت توی خونه جلوی نامحرمان حجاب نداره ولی توی کوچه که می یاد حجاب می گیره و چون خونه ما بغل خونشونه ولی قبله که به نماز وامیسته فرق می کنه تازه تومسجد هم داره به بد گویی از نظام و دولت حرف هایی میزنه واز اخوندها و روحانیت شایعه هایی می گه که من چندتاشو پیگیر شدم فهمیدم دروغ میگیه.  خوب شاید از این بی قید و بند هاست .گفت بابا من که زود قضاوت نمی کنم توانتخابات هم همش یه تبلیغ هایی بر علیه نظام می کرد ولی همسایه ها کار به کارش نداشتند  و غیر مستقیم می گه امام زمان کیه و تاحالا سوالات زیادی برا همه ایجاد کرده .

مثلا: امام زمان مگه میشه این همه عمر کنه ؟ وخیلی های دیگه

توروز هایی که نه مناسبتی هست جشن می گیرن و کار های دیگه . گفتم پس یازده امام را قبول داره .گفت با اونا مشکل نداره گفتم خب من نمیدونم ولی فکرکنم باب یا بهایی و شاید مذهب دیگیی داره ولی بروش نیاریا گفت باشه و تلفن رو گذاشت.

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/4/23ساعت 11:23 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |


Design By : Pichak