سفارش تبلیغ
صبا ویژن





















نغمه های دروغین

خلاصه داستان سنگسار ثریا م. نام فیلمی به کارگردانی سیروس نورسته محصول 2008 آمریکا است. این فیلم بر پایه کتابی به همین نام (1994) نوشته فریدون صاحب جم ساخته شده و ماجرای آن در سال 1986 در ایران اتفاق می‌افتد. شهره آغداشلو در نقش زهرا و جیم (جیمز) کاویزل در نقش خبرنگار فرانسوی ظاهر شده‌اند. تهیه‌کننده اصلی این فیلم، کمپانی «ام‌پاورپیکچرز» است و فیلمنامه آن را سیروس نورسته به همراه همسر خود بتسی گیفن نورسته نوشته‌است. نورسته در مصاحبه‌ای گفته که فیلم سنگسار ثریا میم را در منطقه خاورمیانه ساخته، اما به کشور آن اشاره‌ای نکرده‌است. به گفته آغداشلو فیلم در اردن فیلمبرداری شده.[1] فیلمنامه این فیلم را بتسی نورسته همسرش نوشته که وی هم فارغ‌التحصیل فیلمنامه نویسی از دانشگاه میامی است. علاوه بر شهره آغداشلو و جیم کاویزل، پرویز صیاد، ویدا قهرمانی، نوید نگهبان، علی پورتاش و محمد یزدانی نیز در این فیلم بازی دارند. نقش ثریا را نیز بازیگر جوانی به نام مژان مارنو ایفا می‌کند. همه این داستان را زهرا (خاله? ثریا،با بازی شهره آغداشلو) برای یک خبرنگار فرانسوی تعریف می‌کند که اتفاقا آن حوالی ماشینش خراب شده‌است. زهرا او را می‌بیند و ماجرای سنگسار خواهرزاده اش را برای او تعریف می‌کند. ........................................................................... جهت دریافت ادامه مطلب بر روی عنوان نوشته کلیک نمائید .

این مطلب از اقای هما مهر است


نوشته شده در یکشنبه 89/5/3ساعت 8:59 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |

سایت وابسته به مهدی هاشمی رفسنجانی ضمن انتشار خبر تقدیر از بازیگر بهائی فیلم سنگسار ثریا به تجلیل از وی پرداخت. سایت "آینده " وابسته به مهدی هاشمی رفسنجانی در اقدامی تامل برانگیز، ضمن انتشار خبر اعطای جایزه "امی " به شهره آغداشلو بازیگر بهائی فیلم ضدایرانی "سنگسار ثریا " در عباراتی تامل برانگیز به تجلیل از وی پرداخت. این سایت در شرایطی به تجلیل از شهره آغداشلو می پردازد که وی با بازی در فیلم ضد ایرانی "سنگسار ثریا " با دستاویز قراردادن موضوع سنگسار ، به تخریب وجهه ایران مبادرت نموده است. ........................................................... جهت دریافت ادامه مطلب بر روی عنوان نوشته کلیک کنید .

این مطلب از اقای هما مهر است


نوشته شده در یکشنبه 89/5/3ساعت 8:59 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |

علی مطهری در پاسخ به خبرگزاری رجا نیوز که مطلبی تحت عنوان شاهکاری جدید از انتشارات تحت مدیریت علی مطهری در تیتر خبری خود قرار داده بود به خبرنگار فارس چنین گفت : من گمان می‌کردم عکس روی جلد کتاب «بررسی اجمالی نهضت‌های اسلامی در صد ساله اخیر» تصویر محمد عبده است نه عبدالبهاء. اگر واقعا عکس عبدالبهاء باشد طرح جلد را عوض می کنیم. .................................................................... جهت دریافت ادامه مطلب بر روی عنوان نوشته کلیک نمائید

این مطلب از اقای هما مهر است


نوشته شده در یکشنبه 89/5/3ساعت 8:59 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |


Design By : Pichak