سفارش تبلیغ
صبا ویژن





















نغمه های دروغین

حضرت طاهره با نهایت سکون و وقار در طرف راست جناب قدوس نشستند . حضار را اثار خوف و دهشت در چهره پدیدار بود. همه مضطرب بودند ، پریشان بودند .

خشم و غضب ازطرفی و ترس و وحشت از طرف دیگر بر انها احاطه داشت ، زیرا حضرت طاهره را بی حجاب در مقابل خود می دیدند .

بعضی از حاضرین به قدری مضطرب شدند که وصف ندارد.عبد الخالق اصفهانی از جمله حاضرین بود از مشاهده ان حال با دست خود گلوی خویش را برید و از مقابل طاهره فرار کرد و فریاد زنان دور شد . چند نفر دیگر نیز از این امتحان بیرون نیامدند و از امر تبری کرده به عقیده سابق خود بر گشتند . عده زیادی رو به روی حضرت طاهره ایستاده بودند مبهوت و حیران شده بودندو نمی دانستند چه کنند....)کتاب مطالع الانوار تلخیص تاریخ نبیل زرندی ، ترجمه و تلخیص : عبد الحمید اشراق خاوری ، چاپ چهارم ، موسسه ملی مطبوعات امری ، 129 بدیع ، ص 295 تا 297

تعجب نکنید طاهره همان ام السلمه یا فاطمه که بعد ها به نام های زرین تاج ، زکیه ، طاهره و قرة العین نیز خوانده شد ،‏خانواده فاطمه همه اهل علم و اجتهاد بودند.

 

پدرش حاجی ملاصالح و دو عمویش حاجی ملامحمد تقی و حاجی ملا محمد علی هر سه مشغول به تحصیل در حوزه های دینی فقه و اصول بودند.

و این طاهره بی طاهر علاوه بر از بین بردن حجاب عقد یک زن را به 9 مرد تجویز نمود، بی حجاب بالی تختی میرفت و اصحاب خود را موعظه می کرد انگاه می گفت : هر که مس کند بدنش را به اتش جهنم حرام می شود .و مردم می ریختند و سینه او را می بوسیدند و علما را واجب القتل می دانست و به دستور او عمویش حاج ملا محمد تقی برغانیرا به قتل رساندند.

 

و او بود که یک شب را تمام با حاج محمد علی بار فروش خوش گذرانید.(و این شخص کسی نیست جز پایه و اصل بابیت و بهاییت و یکی از حروف حی که شخصی عقده ای بوده است  

که با این کار خود پاک دامنی زنان را زیر سوال برده و من شخصا از او تنفر دارم .  ) 

 


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/4ساعت 10:21 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |


Design By : Pichak