سفارش تبلیغ
صبا ویژن





















نغمه های دروغین

خدا کجاست ؟
سرم پایین بود ، از کنار پنجره ماشین  افتاب مدام روی سرم می خورد ، باد خنک کولر گازی طاقتم رو بالا می برد راننده رادیو رو روشن کرد ،  صدای خانمی که از کارشناس سوال جالبی کرد که من سرم رو بلند کردم، تا ببنیم جوابی که میده چیه .
گفت من یک دختر کوچولویی دارم که مدام از من می پرسه مامان خدا کجاست ؟و من نمیدونم چه جوابی بهش بدم که متوجه بشه.
کارشناس برنامه گفت شما به دخترتون بگید خدا همه جا هست . و چون نمی تواند هوا را درک کند که هوا همه جاهست اگر شما مثال هوا را برایش بزنید این بار فرزند شما با این دو سوال رو برو خواهد شد .و سعی کنید که هواسش را پرت کنید که خودش را در گیر نکند.
 
با جواب کارشناس برنامه من یاد یک مسلک افتادم ، که بالاخره مشخص نمی کنند که خدا یشان کجاست . و سر طرفدارانشان را با اراجیفی پرت می کنند که زیاد درگر جواب نشوند . با خواندن کتاب بهاییان هر خواننده ای به این نتیجه می رسد که حسین علی نوری خداست.
 
فًیا حًبًّذا مِن فًیا حًبًّذا مِن هذا الفجر الًّذی .... فیه وُلِدَ مًن لَم یًلِد و لم یولًد
یعنی: چه خوش است این بامداد ....که در آن کسی به دنیا آمده که که نه زاییده و نه زاده شده است!!! ( کتاب ایام تسعه تألیف اشراق خاوری صفحه 50)
 
اِنَّ الَّذی خَلَقَ العالَمَ لِنَفسِهِ قَد حُبِسَ فی اَخرَبِ الدِّیارِ بِمَا اکتَسَبَت اَیدِی الغافِلین
یعنی: کسی که جهان را برای خودش خلق کرده بخاطر اعمال غافلین در بدترین مکان زندانی شده است !
( کتاب لوح ابن الذئب صفحه 42و الواح نازله خطاب به ملوک و رؤسای ارض صفحه 115)
 
اَنِ استَمِع ما یُوحی مِن شَطرِ البَلاءِ .....اَنَّهُ لا اِلهَ الّا اَنَا المَسجُونُ الفَرید
ترجمه : بشنو آن چه که وحی می شود از محل بلا بر سرزمین رنج و سختی ( زندان عکا)
اینکه هیچ معبودی نیست جز من زندانی تنها !!
(کتاب مبین یا جلد اول آثار قلم اعلی لوح شماره 39 صفحه 229)
                                                                                                                                              
میرزا حسینعلی برای اینکه کس در خدا بودن او شک وتردید نکند با تأکید و قاطعیت تمام می گوید :
قُل لا یُرى فى هَیکلی اِلّا هَیکلُ اللّهِ وَ لا فى جَمالی اِلّا جَمالُه وَ لا فى کَینُونَتى اِلّا کَینُونَته وَ لا فى ذاتى اِلّا ذاته عکس خدای بهاییان

و لا فى حَرَکتى اِلّا حَرَکَتُه وَ لا فى سُکُونى اِلّا سُکُونُه و لا فى قَلَمى اِلّا قَلَمُه .... قُل لَم یَکُن فى نَفسى اِلّا الحَقُّ وَ لا یُرى فى ذاتى اِلّا اللّهُ....
ترجمه: بگو در هیکل من بجز هیکل خدا و در جمال من بجز جمال او و در وجود من بجز وجود او و در ذات من بجز ذات او و در حرکت من بجز حرکت او و در سکون من بجز سکون او و در قلم من بجز قلم او دیده نمی شود ....بگو در نفس من بجز حق وجود نداشته و در ذات من غیر از الله چیزی دیده نمی شود! ( کتاب مبین یا آثار قلم اعلی جلد یک ص 13و14و همچنین آثار قلم اعلی جلد 2 ص 589)


 
 وحتی موقع نماز یک سطریشان بایدقلبشان  متوجه قبر بهاءالله  باشد و با تمام خلوص نیت با خدای زمینیشان رازو نیاز کنند ولی با پرسش از اینکه خدای شما کیست ، به بهاءالله اشاره ای نمی کنند چرا که می دانند که ما زمینیان از خدای زمینی حساب نمی یریم چون این خدا هم قدو قواره خودمان است پس دیگر خدایی بر ما ندارد. ولی ما شعیان مفتخریم که خدایی را عبادت می کنیم که نه متعلق به زمین است ونه متعلق به هوا بلکه او در همه جا حاضر و ناظر است.

 


نوشته شده در دوشنبه 89/5/25ساعت 11:36 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |

 

چرا که و دوازدهمین جانشین رسول خدا در سال 255 ه. ق در شهر سامراء در یکی از شهر های عراق دیده به جهان گشود . پدر گرامی وی  ، پیشوای یازدهم  شیعیان  حضرت  امام حسن عسگری و مادر بزرگوارش نرجس خاتون است.مادرش از نسل شمعون وصی حضرت عیسی است.

نام و کنیه اخرین امام شیعیان همان نام و کنیه پیامبراسلام است.

لقب مشهور ان حضرت مهدی ، قائم ، حجت ‍، صاحب زمان ، صاحب الامر ، ولی عصر است .

به او صاحب الامر می گویند چون امر ایجاد حکومت عدل الهی به عهده اوست . و ولی عصر نیز به معنای ان که او حاکم و فرمانروای یگانه زمان است.

و در روایات فراوان ، از پیامبر اکرم نقل شده است : که مردی از خاندان او به نام مهدی قیام خواهد کرد و بنیان ستم را واژگون خواهد کرد.

موضوع امام مهدی و قیام و انقلاب جهانی او نه تنها در کتاب های  شیعه بلکه در فرهنگ اعتقادی سایر فرقه های اسلامی نیز بیان گردیده و درباره ان به طور گسترده گفتگو شده است . و احادیث مختلفی که در کتاب های مشهور و مورد اعتماد اهل سنت نیز امده است .

پیامبر اسلام فرمود : اگر از عمر دنیا تنها یک روز مانده باشد حتما خداوند ان روز را طولانی می کند تا انکه مردی از خاندان مرا در ان روز برانگیزد که هم نام من است .

و نیز فرموده اند: مردی از خاندان من قیام می کند که در نام و سیرت شبه من است .او جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد همان گونه که از ظلم و ستم لبریز شده باشد.

در کتاب های مقدس زبور ، تورات ، انجیل ، و نیز کتاب های هندوها و زرتشتیان و برهمائیان به ظهور منجی بزرگ جهانی اشاره شده است البته هر ملتی برای او لقبی مخصوص گفته اند.

اما شخصی با نام سید علی محمد شیرازی که در سال 1235 در شیراز در یکی از شهر های ایران به دنیا امد و پدر او سید محمد رضا بزاز و مادرش فاطمه بیگم بود که ادعای وی بابیت و نیابت خاصه امام دوازدهم شیعه بود و پس از چندی در اول کتاب بیان خود را حجت الهی عصر معرفی کرد یعنی ادعای مهدویت کرد. ولی بعد از اعلام مهدویت علی محمد شیرازی فتنه هایی در ایران ایجاد شد و این کار خلاف احادیثی است که نشان از عدل و داد وارامش جهانی است که در شیعه رسیده است.

در ان زمان محمد شاه ارام ننشست . و محمد علی شیرازی پس از دو بار توبه از این ادعا ها بالاخره به دست امیر کبیر در 28 شعبان 1266 درست در میدان صاحب زمان به دار مجازات کشیده شد و منجی عالم بشریت بابیت و بهاییت کشته شد و این شد در اول راه ما بی منجی شدیم،‏

و کسی نیست که به داد ما برسدو حق ما را از ظالمان بگیرد و منجی که نتوانست به داد خودش برست گونه می خواست الان به فریاد مظلومان در بند ظالمان برسد.

 

 

 و این شد که اسمم مسلمان است ولی منجی ندارم.   


نوشته شده در پنج شنبه 89/5/14ساعت 11:19 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |

نژاد پرستی و نقض حقوق بشر، در کشوری که این نغمه اش گوش اسمان را کر کرده است! تا چه مقدار می تواند به این شعارش ادامه دهد؟

به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24، افشای یک نوار ویدئویی از رفتار ضد انسانی پلیس فرانسه با یک زن سیاه پوست تبعه آفریقا، موجی از انتقادهای شدید، در بین مردم فرانسه را به همراه داشت. در این نوار ویدئویی چند پلیس مشاهده می شوند که قصد دارند یک زن سیاه‌پوست را، در حالی که فرزند خردسالی به همراه دارد، به زور بازداشت کنند.

این اتفاق در منطقه "کورنوو" در حومه پاریس در تاریخ بیست و یکم ماه ژوئیه (سی ام تیر ماه) روی داد و تصویر آن چندی پیش در اختیار بسیاری از پایگاه های اینترنتی قرار گرفت. تنها جرم این زن سیاه پوست مهاجرت غیرقانونی به فرانسه بود.

 

 

و در اخر تاسف ما را به  تمام بشریت،  الخصوص جامعه سیاه پوستان پذیرا باشید.


نوشته شده در یکشنبه 89/5/10ساعت 9:48 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |

هیچ می دانی یک پوست موز می تواند چه دردسر بزرگی برای انسان ها باشد .

خیلی ها هستند که پای شان ناخوداگاه روی پوست موز رفته و به زمین افتاده اند و جایی از بدنشان ، فرقی نمی کند دست یا پا ، شکسته است. شروع این ماجرا دست کسی است که موز می خورد و پوستش را توی خیابان یا پیاده رو می اندازد.
نه تنها پوست موز بلکه هر چیز کوچکی می تواند بر سر راه انسان قرار گیرد و دردسرساز شود.یک میخ کوچک می تواند چرخی را پنچر کند و داخل ماشین ممکن است یک مریض بد حال باشد که این پنچری و اتلاف وقت حتی موجب مرگ این بیمار شود . گاهی موانع بزرگ تری سر راه انسان قرار می گیرد و دچار مشکل می شود.
این موانع را می تواند کسی بر سر راه بگذارد و بی خیال رد شود ، و حتی کسی که انحرافات فکری در عقیده و باور های مردم جاده ای پر از پوست موز بسازد مانند این مسلک های نو  بهاییت و شیطان پرستی و صوفیه.
اما مرد کسی است که با دیدن پوست موز ، ان را بر دارد و در سطل اشغال بیندازد . تو می توانی یکی از این ادم ها باشی.
این مانع ها می تواند یک مشکل روحی باشد ،‏می تواند مشکل مالی باشد ، و یا مشکل جانی باشد . باز این مشکلات مالی و جانی قابل حل هستند ولی بی انصاف کسی که با عقاید مردم بازی می کند چرا این گونه مشکلات هم دنیا و اخرت را در خطر می اندازد .

این مشکلات پوست موزی هستند که اگر دقت نکنی و از سر راه بر نداری ممکن است حسابی به درد سر ت بیندازند. 

فکرش را بکن ، اگر پوست موز را برداشتی ، دیگر دست و پایی به خاطر ان شکسته نمی شود و دیگر انسانی راهش را یه بیمارستان کج نمی کند و از همه مهم تر کسی دچار انحرافات نمی شود.

پاداش کاری که هموار ساختن راه دیگرا است. چیزی جز بهشت نیست . اگر باور نداری ، این حدیث از پیامبر (ص)راهنمای خوبی است.
( شاخه ی درختی در راه بود که مردم را ازار می داد . مردی ان را دور کرد و اورا به بهشت بردند.)

پس بیایید این پوست موز هایی را که به حدی لغزنده اند و هدف نابودی و شقاوت دو دونیا را  هم نوعانمان را نشانه گرفته اندرا از سر راه برداریم.



اقتباس از نوشته های علی بابا جانی. 


نوشته شده در پنج شنبه 89/5/7ساعت 9:47 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |


Design By : Pichak