سفارش تبلیغ
صبا ویژن





















نغمه های دروغین

هیچ می دانی یک پوست موز می تواند چه دردسر بزرگی برای انسان ها باشد .

خیلی ها هستند که پای شان ناخوداگاه روی پوست موز رفته و به زمین افتاده اند و جایی از بدنشان ، فرقی نمی کند دست یا پا ، شکسته است. شروع این ماجرا دست کسی است که موز می خورد و پوستش را توی خیابان یا پیاده رو می اندازد.
نه تنها پوست موز بلکه هر چیز کوچکی می تواند بر سر راه انسان قرار گیرد و دردسرساز شود.یک میخ کوچک می تواند چرخی را پنچر کند و داخل ماشین ممکن است یک مریض بد حال باشد که این پنچری و اتلاف وقت حتی موجب مرگ این بیمار شود . گاهی موانع بزرگ تری سر راه انسان قرار می گیرد و دچار مشکل می شود.
این موانع را می تواند کسی بر سر راه بگذارد و بی خیال رد شود ، و حتی کسی که انحرافات فکری در عقیده و باور های مردم جاده ای پر از پوست موز بسازد مانند این مسلک های نو  بهاییت و شیطان پرستی و صوفیه.
اما مرد کسی است که با دیدن پوست موز ، ان را بر دارد و در سطل اشغال بیندازد . تو می توانی یکی از این ادم ها باشی.
این مانع ها می تواند یک مشکل روحی باشد ،‏می تواند مشکل مالی باشد ، و یا مشکل جانی باشد . باز این مشکلات مالی و جانی قابل حل هستند ولی بی انصاف کسی که با عقاید مردم بازی می کند چرا این گونه مشکلات هم دنیا و اخرت را در خطر می اندازد .

این مشکلات پوست موزی هستند که اگر دقت نکنی و از سر راه بر نداری ممکن است حسابی به درد سر ت بیندازند. 

فکرش را بکن ، اگر پوست موز را برداشتی ، دیگر دست و پایی به خاطر ان شکسته نمی شود و دیگر انسانی راهش را یه بیمارستان کج نمی کند و از همه مهم تر کسی دچار انحرافات نمی شود.

پاداش کاری که هموار ساختن راه دیگرا است. چیزی جز بهشت نیست . اگر باور نداری ، این حدیث از پیامبر (ص)راهنمای خوبی است.
( شاخه ی درختی در راه بود که مردم را ازار می داد . مردی ان را دور کرد و اورا به بهشت بردند.)

پس بیایید این پوست موز هایی را که به حدی لغزنده اند و هدف نابودی و شقاوت دو دونیا را  هم نوعانمان را نشانه گرفته اندرا از سر راه برداریم.



اقتباس از نوشته های علی بابا جانی. 


نوشته شده در پنج شنبه 89/5/7ساعت 9:47 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |


Design By : Pichak