سفارش تبلیغ
صبا ویژن





















نغمه های دروغین

 

چرا که و دوازدهمین جانشین رسول خدا در سال 255 ه. ق در شهر سامراء در یکی از شهر های عراق دیده به جهان گشود . پدر گرامی وی  ، پیشوای یازدهم  شیعیان  حضرت  امام حسن عسگری و مادر بزرگوارش نرجس خاتون است.مادرش از نسل شمعون وصی حضرت عیسی است.

نام و کنیه اخرین امام شیعیان همان نام و کنیه پیامبراسلام است.

لقب مشهور ان حضرت مهدی ، قائم ، حجت ‍، صاحب زمان ، صاحب الامر ، ولی عصر است .

به او صاحب الامر می گویند چون امر ایجاد حکومت عدل الهی به عهده اوست . و ولی عصر نیز به معنای ان که او حاکم و فرمانروای یگانه زمان است.

و در روایات فراوان ، از پیامبر اکرم نقل شده است : که مردی از خاندان او به نام مهدی قیام خواهد کرد و بنیان ستم را واژگون خواهد کرد.

موضوع امام مهدی و قیام و انقلاب جهانی او نه تنها در کتاب های  شیعه بلکه در فرهنگ اعتقادی سایر فرقه های اسلامی نیز بیان گردیده و درباره ان به طور گسترده گفتگو شده است . و احادیث مختلفی که در کتاب های مشهور و مورد اعتماد اهل سنت نیز امده است .

پیامبر اسلام فرمود : اگر از عمر دنیا تنها یک روز مانده باشد حتما خداوند ان روز را طولانی می کند تا انکه مردی از خاندان مرا در ان روز برانگیزد که هم نام من است .

و نیز فرموده اند: مردی از خاندان من قیام می کند که در نام و سیرت شبه من است .او جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد همان گونه که از ظلم و ستم لبریز شده باشد.

در کتاب های مقدس زبور ، تورات ، انجیل ، و نیز کتاب های هندوها و زرتشتیان و برهمائیان به ظهور منجی بزرگ جهانی اشاره شده است البته هر ملتی برای او لقبی مخصوص گفته اند.

اما شخصی با نام سید علی محمد شیرازی که در سال 1235 در شیراز در یکی از شهر های ایران به دنیا امد و پدر او سید محمد رضا بزاز و مادرش فاطمه بیگم بود که ادعای وی بابیت و نیابت خاصه امام دوازدهم شیعه بود و پس از چندی در اول کتاب بیان خود را حجت الهی عصر معرفی کرد یعنی ادعای مهدویت کرد. ولی بعد از اعلام مهدویت علی محمد شیرازی فتنه هایی در ایران ایجاد شد و این کار خلاف احادیثی است که نشان از عدل و داد وارامش جهانی است که در شیعه رسیده است.

در ان زمان محمد شاه ارام ننشست . و محمد علی شیرازی پس از دو بار توبه از این ادعا ها بالاخره به دست امیر کبیر در 28 شعبان 1266 درست در میدان صاحب زمان به دار مجازات کشیده شد و منجی عالم بشریت بابیت و بهاییت کشته شد و این شد در اول راه ما بی منجی شدیم،‏

و کسی نیست که به داد ما برسدو حق ما را از ظالمان بگیرد و منجی که نتوانست به داد خودش برست گونه می خواست الان به فریاد مظلومان در بند ظالمان برسد.

 

 

 و این شد که اسمم مسلمان است ولی منجی ندارم.   


نوشته شده در پنج شنبه 89/5/14ساعت 11:19 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |


Design By : Pichak