سفارش تبلیغ
صبا ویژن





















نغمه های دروغین

لابد از خود می پرسیدکه چه تفاوتی می تواند داشته باشد چرا که بهاییان خودرا به اسلام و شیعه می چسبانند.

 کار بهاییت

 

لازم به این توضیح می باشم که اسلام و هر دین توحیدی بر سه اصول کلی است :

 1- توحید 2- اعتقاد به معاد 3- اعتقاد به بعثت پیامبران

 

در اسلام که این سه مورد مشخص است اما در بهاییت به این گونه است

1-توحید

در بهاییت یک خدای یگانه وجود ندارد و با کثرت خدا در بهاییت مواجه هستیم به طور مثال خودحسین علی نوری صراحت در کتاب مبین، صفحه 293 می‌گوید: «ای خدای که برای خود آفریده‌ای، مسلمانان نگذاشتند که این خدا نظری به دوستان خود که بهائیان باشند، بیاندازد.» و در کتاب اقدس، صفحه 77 می‌گوید: «گوش فرا دهید ای جماعت بهائیان که خدای شما از زندان بزرگ پیام می‌دهد که نیست خدائی جز من توانا و متکبر و خودپسند» و همچنین در کتاب مبین، صفحه 289 خطاب به ارامنه می‌گوید: «ای جماعت عیسویان! آن خدائی را که شما او را خدای پدر می‌خوانید آمده است، با مجد اعظم در بین امم، پس متوجه او باشید.» نیز می‌گوید: «گوش دار که از مصدر بالا بر زمین محنت و ابتلا این وحی نازل شد که نیست خدایی مگر من تنها که در زندان به دست بندگان ظالم خود گرفتارم.»

وعلی محمدمی  یکی دیگر از خدایان می باشد. بزرگترین مبلغ و نویسنده مهمترین کتاب استدلالی در تاریخ بهائیت یعنی ابوالفضل گلپایگانی در کتاب مهم خود در مورد علی محمد شیرازی می‌نویسد: ظهور قائم موعود، ظهور مقام ربوبیت و شارعیت است نه مقام وصایت و تابعیت. 

ــ لوح هیکل الدین، صفحه 5
ــ بیاد محبوب، صفحه 56
ــ تاریخ حضرت صدر الصدور، صفحه 207
 

2- معاد

در بهاییت قیامت بر پاشده و تمام شده به طوری که باید همه در قیامت به سزای عملشان برسند این بار نه تنها قیامت به طور خفا اتفاق افتاده بلکه هیچکس سزای اعمالش را ندیده و قیامت تمام شده در کتاب لوح اقدس می‌گوید: «به تحقیق قیامت برپا شد و اسرافیل هم در صور دمید و منادی هم ندا داد. و زمین هم به ظهور من متزلزل شد و کوه‌ها هم به ظهور من مانند پنبه زده شد و آسمان‌ها به هم پیچیده شد و بهشت هم در طرف راست قرار داده شد و آتش هم به اشتغال درآمد و باز هم انکار می‌کنید.» بعد می‌گوید: «ای جماعت بهائیان گوارا باد شما را این بهشت که بقاء جمال من است.» و همچنین در جای دیگر می‌گوید: «بگو به مردم که قیامت برپا شد و گذشت قیامت تمام شد قیامت و صاحب قیامت که من باشم آمد و زلزله زمین تمام شد و اگر کسی بگوید که بهشت کو و کجاست آتش دوزخ، پس ای جماعت بهائیان جواب مردم را بگویید که قیامت عبارت از ظهور میرزا حسینعلی است و بهشت دیدن روی میرزا حسینعلی است، آتش دوزخ همان جان توست. در صورتی که ایمان به حسینعلی نیاورده باشی.»

ولی من باید بگویم که بهشتی که به بهاییان بی چاره اعلام کرده همه در ان هستیم چرا که قیامت و دنیای اخرت بهاییان همین دنیا می باشد

پس در بهاییت سه اصل اساسی وجود نداردپس لطفا خودشان را به ما نچسبانندای ته گرفته های قیامت بر پا شده

 


نوشته شده در پنج شنبه 89/7/29ساعت 12:16 عصر توسط سحربیدار نظرات ( ) |

تعجب نکنید بار ها با القاب خادم برازنده - نفس جلیل - ناشر نفحات الله  و ....او راخوانده اند .ادیب مسعودی

اوکسی جز مسعود ادیب نیست کی یکی از چهره های سرشناس بهاییان است که خود سریحا اعلام می کند که پشیمان است او که خود یکی از ادیبان و بالاتر از همه یکی از مبلغان بوده به شیطانی بودن این فرقه اذعان داردو دیگران را نیز به این امر اگاه می کند

  اما نمی دانم که صدر المحققین و فخر المبلغین چگونه به او بی ادیب گفتند و او را فاسد و بی دین خواندند ؟

حتما چون با تحقیقاتش به این نتیجه رسیده و چون این مسلک ساخته شیطان است از حقیقت بی زارند.


نوشته شده در یکشنبه 89/7/11ساعت 2:59 عصر توسط سحربیدار نظرات ( ) |

زورشون به نابودی اسلام نمی رسه دست به چه کارها میزنند؟

از کجا شروع کنم از بریدن سر امام حسین گرفته تا تا تا تا تا تا تا تا تا تا ایجاد فرقه های انحرافی وووووووووووومسلمان کشی مانند   ایجاد طالبان در افغانستان و  کشتار فلسطینی های مظلوم وووووووووووووووکشتار در پاکستان وووایجاد گروهک ریگی در ایران و ....

 

حالا چیز دیگه ای جز از قران کریم سراغ نداشتن که نابود کنند ولی خبر ندارند که ما سر هر چی دندون رو جگر بزاریم ولی روی این یکی ساکت نمی شیم  

 

آخه کافی نبود از اینکه راه به جایی نبردید سرگیجه گرفتید از همه دوزو کلک که به کار یستید!

 

ولی خدا تو همون قرانی که سوزوندید گفته اسلام همیشه پا برجاست هم در این دنیا و هم در اخرت

 

و این کارتون به زودی گردن خودتون رو می گیری و در جهنم جاویدان وارد خواهید شد.

حالا خودتون بسوزید باشه ه ه ه ه ه ه ه ه.


نوشته شده در پنج شنبه 89/7/1ساعت 9:57 صبح توسط سحربیدار نظرات ( ) |


Design By : Pichak